Shiayan Logo
» پیام مهم آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت حوادث عراق
چهارشنبه 11 ژوئن 2014
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 3,60
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت حملات تروریستی به استان­های عراق، بر ضرورت مقابله با جریان های تکفیری تاکید کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

باسمه تعالی

اخبار مربوطه به تهاجم تروریست­های تکفیری به شهر مقدس سامرا و حمله وحشیانه به نینوا و مناطق اطراف آن موجب نگرانی شد. اینجانب ضمن توصیه به اتحاد و وحدت کلمه میان مسلمانان، از برادران شیعه و سنی خود در عراق می­خواهم نسبت به رفتار تروریست­های تکفیری بسیار هوشیار و بیدار باشند و از سرزمین خود با صلابت دفاع کنند.

إن شاءالله دولت عراق با پشتیبانی ملت فهیم آن کشور موفق به دفع فتنه اشرار تروریست و پاکسازی آنها خواهد شد و حمایت مردم از قوای امنیتی و نظامی ثبات و آرامش را به این کشور بازخواهد گرداند.

تبعیت مردم متدین عراق از علما و مرجعیت دینی به ویژه در مقاطع حساس، بسیار حیاتی و مهم است و همراهی و همدلی مردم با یکدیگر موجب موفقیت و پیروزی آنان خواهد شد.

اینجانب از مجامع بین ­المللی و رهبران دینی دنیا می­خواهم ضمن محکومیت شدید این اعمال تروریستی، نسبت به بستن منابع مالی و پشتیبانی تکفیری­های جنایتکار اقدام نمایند و الا آتش فتنه به زودی همه منطقه و حتی کشورهای غربی را فراخواهد گرفت.

از خداوند متعال امنیت و آسایش مردم عراق و وحدت و اتحاد همه مسلمانان را مسألت می­نماییم.

در ضمن از همه برادران و خواهران ایمانی می­خواهم که در روز نیمه شعبان در جلسات خود ضمن دعا برای سلامتی و ظهور امام زمان(ارواحنا فداه) برای پیروزی ملت غیور عراق بر تروریست­ها جداً دعا کنند.

ناصر مکارم شیرازی

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.