Shiayan Logo
» نفرات برگزیده مسابقات بین المللی قرآن کریم
سه‌شنبه 03 ژوئن 2014
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 2,80
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دقایقی پیش در سالن اجلاس سران تهران به پایان رسید و اسامی نفرات برگزیده این دوره از مسابقات که با داوری ۱۲ داور خارجی از کشورهای مسلمان و ۵ داور ایرانی برگزار شد ، بدین شرح است:

رشته قرائت:
در رشته قرائت «جعفر فردی» از ایران، «محمد عسکری» از فیلیپین، «محمود محمد یوسف ابراهیم» از مصر، «سید ثمرالدین صمداف» از تاجیکستان و «محمد رمضان عیدی بینده« از تانزانیا به ترتیب حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.

بر اساس این گزارش، به این منتخبین علاوه بر اعطای یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر، و تندیس، به ترتیب مبلغ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

رشته حفظ:
در رشته حفظ کل نیز «بهزاد هژبری» از ایران، «عبدالقادر عبدالعزیز احمد عبدالعزیز» از مصر، « مطیع الله مطمئن» از افغانستان، «محمد لطفی سلیمان» از اندونزی و «هارون مامادو حسن» از نیجر نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم سی و یکمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم شدند.

به این منتخبین علاوه بر اعطای یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر، و تندیس، به ترتیب مبلغ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۲۱,۰۰۰,۰۰۰۰ ریال، ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و ۱۲,۰۰۰۰,۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

همچنین در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، مقام های اول تا پنجم رشته پژوهش های قرآنی منتخب هشتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی تجلیل می شوند که اسامی آنان بدین شرح است:

«علی غضنفری» از ایران، «سوسن عبدالله الفضلی» از یمن، «محمد فاکر میبدی» از ایران، «محمد حسین علی السویطی» و «علی خوبر مطرود الحجانی» از عراق و «رحیم حاصلی» از ایران حائز رتبه های اول تا پنجم پژوهشهای قرآنی شده اند.

بر اساس این گزارش به این منتخبین علاوه بر اعطای یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر و تندیس به ترتیب مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

منبع: مهر

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.