Shiayan Logo
» قرائتی: مفتی‌های وهابی توان مناظره با علمای شیعه را ندارند
یکشنبه 19 ژانویه 2014
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 4,88
امتیار شما به این مطلب:

بیش از ۲۰ سال است که مراجع عالی‌قدر تقلید شیعه، مفتی‌های وهابی را به گفت‌وگو دو جانبه و مصاحبه زنده تلویزیونی می‌طلبند اما چون در مقابل حرف‌های منطقی نمی‌توانند دوام بیاورند حاضر به گفت‌وگو نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مسئول ستاد اقامه نماز کشور در همایش وحدت روستای بناب رویدر از توابع شهرستان خمیر با اشاره به شبهه وهابیت در خصوص تکفیر زیارت کنندگان اهل‌قبور گفت: اگر زیارت امام‌حسین(ع) و دور زدن به دور ضریح ایشان کفر است پس چرا مسلمانان طی حج به گرد حجر اسماعیل(ع) می‌چرخند.

وی با طرح این سوال که مگر اسماعیل(ع) چه کاری کرده بود که نزد خداوند عزیز شد گفت: اسماعیل به خواسته پدر که از خداوند دستور گرفته بود گردن نهاد و از پدر خواست به امر خداوند عمل کند؛ سوال اینجاست اباعبدالله که در روز عاشورا فرزندان و همه خانواده خود را فدای دین خدا کرد حرمتش از اسماعیل(ع) کمتر است؟

مسئول ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه بیش از ۲۰ سال است که مراجع عالی‌قدر تقلید شیعه، مفتی‌های وهابی را به گفت‌وگو دو جانبه و مصاحبه زنده تلوزیونی می‌طلبند اظهار کرد: آنها چون چیزی برای گفتن ندارند و می‌دانند حرف‌هایشان بی‌پایه و اساس است و در مقابل حرف‌های منطقی نمی‌توانند دوام بیاورند حاضر به گفت‌وگو نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه تخریب حرم مطهر امام یازدهم به دست وهابیت صورت گرفته است گفت: قطعا تخریب حرم امام حسن‌عسکری کار سنی‌ها نیست چرا که چندصدسال است که حرم ایشان در میان اهل‌سنت است اما هیچ‌گاه چنین اتفاقی رخ نداده و اهل‌سنت همواره به اهل‌بیت(ع) احترام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه توسل ریشه در قرآن دارد گفت: آنها میگویند شیعیان کافر هستند و باید آنها را کشت اما سوال اینجاست که شیعیان کافر هستند ولی اسرائیلی‌ها کافر نیستند؟ چرا آنها را نمی‌کشید؟

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


نظرات (۲ نظر)


  • حسین:

    سلام.این حقیقتی است انکار ناپذیر ، هیچ وقت حاضر نیستن و حاضر هم نخواهند شد . چیزی که از پایه سست و بی اساس است همین است .


  • نجف:

    باسلام به حاج اقاقرائتی خداراشاهدمیگیرم خود وهابیها نمیدانندزنگ تفریح چه کسانی قرارگرفتندکجای اسلام امده است برادردینی خودت رابکش به بهشت میروی اخه حیف ازوقت علمای مانیست صرف اینها کنندحتی قادربه مناظره بایک بچه ۵ساله شیعه نیستنداینهاتعداداندکی انسان نماهستندکه تشنه قدرت ومادیات هستندکه خودی نشان دهنداینهابادلارهای نفت سعودی زنده اندوبنام اسلام همه کاری میکننداگه راست میگویندادیان دیگررابه اسلام ناب اهل بیت دعوت کنندنه اینکه افتادندبین مسلمین اختلاف بیندازندمطمعن باشندشیعه مثل خورشیدمیدرخشد.یاعلی سیدعلی


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.