Shiayan Logo
» حضور ۴۰۰ اندیشمند در همایش بزرگداشت آیت‌الله خویی
یکشنبه 08 دسامبر 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 1,00
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید رضی شکوری اظهار داشت: همایش بزرگداشت آیت‌الله ابوالقاسم خویی در سالگرد رحلت این عالم بزرگوار ۲۰ آذر ماه در خوی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این همایش ابعاد مختلف شخصیت آیت‌الله ابوالقاسم خویی و خدماتشان در طول ۶۰ سال تدریس در حوزه علمیه نجف، مرجعیت حوزه علمیه نجف و تربیت صدها شاگرد و مجتهد که تحویل جامعه شیعی داده بررسی می‌شود.

شکوری ادامه داد: در حال حاضر بخش مهمی از حوزه‌های علمیه و اساتید شاگردان مستقیم و غیرمستقیم این عالم بزرگوار هستند که در این همایش به این ابعاد پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که بخش مهم وقت همایش را خواهد گرفت فعالیت‌های تفسیر و علوم قرآن آن مرحوم هست که در قالب کتاب البیان مطرح شده است.

شکوری افزود: براساس اظهار نظر شخصیت‌های که در زمینه علوم قرآن کار کردند آیت‌الله ابوالقاسم خویی مباحث را به صورت قوی و علمی مطرح می‌فرمودند که در این همایش به این موضوعات پرداخته خواهد شد و امید است زمینه‌ای فراهم شود تا کنگره جامع و گسترده در آینده برگزار شود.

امام جمعه خوی اعلام کرد: این همایش با حضور ۴۰۰ نفر از اندیشمندان و شخصیت‌های برجسته علمی از حوزه‌های علمیه قم، تهران، آذربایجان غربی و سایر استان‌‌ها برگزار خواهد شد.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.