Shiayan Logo
» یک مسیحی در حرم امام رضا(ع) شیعه شد
یکشنبه 08 دسامبر 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 4,30
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از ابنا، مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: یک شهروند مسیحی فرانسه به نام «میشل گوژو» در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد.veroxybd.com

«حسین یوسفی» افزود: این تازه مسلمان که ۶۰ سال دارد مدیر بین المللی یکی از شرکت های تجاری فرانسه است که پس از تشرف به حرم مطهر رضوی مصمم شد مسلمان شیعی شود.

وی بیان کرد: این مرد فرانسوی در آیینی از سوی اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برگزار و پس از به زبان آوردن شهادتین مسلمان شد.

مسوول روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار کرد: گوژو که به واسطه نوع شغل خود بارها به کشورهای خاورمیانه از جمله ایران سفر کرده، علت گرایش اش به دین اسلام را کامل یافتن این دین از طریق مطالعات گسترده اش و ارتباط گیری مطلوب با مسلمانان عنوان کرد.

یوسفی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ زائر غیرایرانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شدند که به هر یک از آنان از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی یک جلد قرآن کریم، تندیس سنگ مضجع حضرت امام رضا (ع)، کتاب هایی درباره اصول اعتقادی اسلام و مذهب شیعه و بسته های فرهنگی و متبرک اهدا شده است.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: ، ،

نظر شما


نظرات (یک نظر)


  • ستار:

    دراین شبها مارا هم دعاکنید برای فرج اقا نیز دعا کنید


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.