Shiayan Logo
» اهانت به قرآن کریم در بحرین
چهارشنبه 24 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای رژیم آل خلیفه در اقدامی ضد ارزش های دین اسلام با یورش به منازل شهروندان بحرینی به قرآن کریم اهانت کرده و بدون حفظ حرمت و ارزش این کتاب مقدس نسخه های قرآن را پرت کردند.

بر اساس این بیانیه ، نیروهای آل خلیفه در ادامه تعرض به مقدسات اسلامی، با وجود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منازل شهروندان بحرینی یورش می برند و به هتک مقدسات اقدام می کنند.

در این بیانیه آمده است که تصاویر بسیاری از یورش ها و هتک حرمت ِنیروهای آل خلیفه به منازل شهروندان بحرینی در مناطق متعددی از این کشور و نیز تصاویری از هتک حرمت به قرآن کریم منتشر شده است.

بر اساس این بیانیه ، تصاویر موجود نشان می دهد که نیروهای آل خلیفه به مقدسات اسلامی دربحرین که کشوری اسلامی به شمار می رود احترام نمی گذارند و اقداماتی مغایر با اصول اخلاقی و دینی را مرتکب می شوند.

از آغاز خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین در چهاردهم فوریه ۲۰۱۱ نیروهای رژیم آل خلیفه تا کنون ده ها مسجد و حسینیه را ویران کرده اند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: ، ،

نظر شما


نظرات (۳ نظر)


  • جلالی:

    واقعا وحشیانه است اخه تاکی این همه بی حرمتی خدا صاحبمان را هر چه زودتر برساند


  • محمدعلی سالاری:

    بس تجربه کردیم دراین دیر مکافات با ال علی علیه السلام هرکه درافتاد ورافتاد این بی حرمتی به قران کریم را واگذار میکنیم به محمد وال محمد علیه السلام


  • رسولی:

    خدا لعنت کنه دشمنان امیرالمومنین حیدر کرار علیه السلام رو.ان شا الله خداوند به حق کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی علیه السلام شیعیان اون حضرت رو روز به روز متحد تر و روز به عاشق تر به امیر المومنین علیه السلام کنه و روز به روز دشمنان اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله رو خوار تر و ضعیف تر کنه.


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.