Shiayan Logo
» تلاش آل خلیفه برای سرپوش نهادن بر رسوایی بزرگ
چهارشنبه 17 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

عضو هیات رییسه جمعیت وفاق بحرین، بازداشت سه نفر از اعضای این جمعیت در جریان تحصن در شهر المقشع را تلاش رژیم آل خلیفه برای سرپوش نهادن بر شکنجه زندانیان مرد و هتک حرمت زندانیان زن دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، “هاشم سید سلمان” اظهار داشت: هدف نیروهای امنیتی بحرین از این بازداشت ها، محدود کردن آزادی های مردم است. رژیم آل خلیفه در شرایط کنونی و پس از افشای شکنجه زندانیان مرد و هتک حرمت زندانیان زن تلاش می کند تا افکار عمومی را از وقایع و رویدادهای داخل زندانهای رژیم منحرف سازد.

تظاهرات زنان بحرینی

تظاهرات زنان بحرینی در اعتراض به ادامه سرکوب ها و شکنجه زندانیان

به گفته سلمان، علت برگزاری تحصن اخیر، هتک حرمت ریحانه الموسوی زندانی زن بحرینی از سوی نیروهای امنیتی بود که اوج پستی آنها را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: دبیرکل جمعیت وفاق در سخنرانی خود در راهپیمایی مردمی همبستگی با ریحانه، با لحنی تند سخن گفت و این کاملاً طبیعی بود، چرا که ریحانه به تجاوز تهدید شد تا اعضای تجمع ۱۴ فوریه مجبور به اعتراف شوند، همچنین سایر زندانیان نیز در معرض شکنجه قرار گرفتند.

سلمان با اشاره به تلاش آل خلیفه برای سرکوب اعضای الوفاق یادآور شد: خروج از جلسات گفت وگوی ملی مرهون تحولات جاری و توافق میان جمعیتهای معارض است.

به گفته وی، ولیعهد از روز اول طرحی قابل قبول برای حل بحران ارائه نداد و همه شاهد بودند که چگونه نیروهای سپر جزیره، بحرین را اشغال کردند و برای شعله ور ساختن آتش جنگ داخلی در کشور تلاش نمودند.

عضو وفاق تاکید کرد: مخالفان نه تنها از گفت وگوی ملی خارج نشدند بلکه خواستار ادامه آن هستند، اما سردمداران می دانند که شکست در گفت وگو در واقع شکست رژیم آل خلیفه است.

وی با اشاره به اینکه ولیعهد و رژیم آل خلیفه می کوشند تا هرطور شده خواسته های مردم را اجرا نکنند، گفت وگوی ملی به شیوۀ کنونی را عقیم و بی ثمر دانست.

سلمان در ادامه با محکوم کردن سخنان نخست وزیر که مخالفان را به “دروغ پردازی و خروج از اصول ملی” متهم کرده، افزود: این موضوع نشان می دهد که اصول واقعی مورد نظر رژیم، چیزی جز سرکوب، بستن دهانها، و اصرار بر روش های گذشته نیست و از نگاه حکام بحرین، آل خلیفه همچنان “خط قرمز” به شمار می آید.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.