Shiayan Logo
رئیس موسسه «امام موسی صدر»:
» تمام روایت‌ها درباره امام موسی صدر دروغ است
شنبه 13 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

رئیس موسسه «امام موسی صدر» با تاکید براینکه تمام روایت‌ها و اخبار ارائه شده درباره امام موسی صدر و همراهانش دروغ و بی‌پایه و اساس است، سطح و میزان همکاری حکومت لیبی در این قضیه را رضایت‌بخش ندانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، «رباب الصدر» رئیس موسسه «امام موسی صدر» اعلام کرد که خانواده امام صدر به هیچ وجه از میزان و نحوه همکاری مقامات و مسئولان لیبیایی در قضیه ربوده شدن امام موسی صدر و «شیخ محمد یعقوب» همراه وی و «عباس بدر الدین» رورنامه نگار لبنانی توسط رژیم قذافی در سال ۱۹۷۸ میلادی راضی نیستند و توجیهات ارائه شده از سوی حکومت لیبی در خصوص کندی روند پیگیری و تعیین سرنوشت امام موسی صدر را قانع کننده نمی‌دانند.

رباب صدر که در مراسم افطاری سخن می‌گفت که از سوی موسسه امام صدر روز پنج‌شنبه گذشته در بیروت با حضور شخصیت‌های سیاسی و وزارتی و پارلمانی و نظامی و سندیکاهای اقتصادی و موسسات و نهادهای اجتماعی و خبری و مطبوعاتی سخن می‌گفت،‌ افشا کرد که حکومت لیبی تاکنون به خواسته‌ها و مطالبات طرف رسمی لبنانی پاسخ نگفته است.

وی با تاکید براینکه تاکنون مقامات لیبیایی وعده‌های بسیاری درباره این پرونده به مقامات لبنانی داده، اما هیچ‌ گام جدی در این قضیه برنداشته‌اند، از مقامات این کشور و مردم لیبی خواست، زمینه همکاری بیشتر در این راه را ایجاد کنند، چون امام موسی صدر و همراهانش در لیبی ربوده شده‌اند.

رباب صدر همچنین از مقامات مسئول لبنانی خواست که با تمام ادات و وسایل و راه‌های ممکن و در اختیار پیگیر قضیه امام موسی صدر و همراهانش باشند و در این قضیه مسئول اصلی دولت لبنان است.

وی گفت: اگرچه تاکنون بسیاری از ما سراغ قضیه امام موسی صدر را می‌گیریم، اما پس از گذشت حدود دو سال از سرنگونی رژیم قذافی در عمل چه اقدامی در خصوص این پرونده انجام داده‌ایم.

رباب صدر با تاکید بر اینکه باید در این راه با دوستان خود و دوستداران امام موسی صدر شفاف و صریح سخن گفت، افزود: ما در خصوص قضیه ربودن امام موسی صدر هیچ کوتاه نمی‌آییم و از کوتاهی‌ها و چشم پوشی‌ها و فریب‌ها و دور زدن‌های صورت گرفته، غافل و بی‌خبر نیستیم.

وی افزود: من به شما تاکید می‌کنم که تمام روایت‌های ارائه شده تاکنون دروغین بوده و فاقد صحت و اعتبار است و تمام اجساد ارائه شده دروغین بوده و تمام اطلاعات ارائه شده در این خصوص به دور از واقعیت است.

منبع: فارس

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.