Shiayan Logo
فعال شیعی مصری:
» مرسی چراغ سبز حمله به شیعیان را نشان داد
سه‌شنبه 25 ژوئن 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از العالم، ” احمد راسم نفیس” تصریح کرد: محمد مرسی رئیس جمهور مصر در کنفرانس “حمایت ازانقلاب سوریه” در قاهره از حزب الله لبنان انتقاد کرد و قطع روابط دیپلماتیک با سوریه را اعلام کرد.همچنین در این کنفرانس یکی از طرفداران مرسی شیعیان را ” رافضی ” خواند و مخالفان را که قصد برگزاری تظاهرات در تاریخ ۳۰ ژوئن دارند، کافر برشمرد.

این فعال شیعی مصر در تشریح حادثه حمله سلفی های تکفیری به محل تجمع شیعیان مصر، کشتن چهار تن و هتک حرمت اجساد آنها، گفت: این حادثه پس از آن رخ داد که تعدادی از ساکنان روستای ” زاویه ابو مسلم ” در شهر ” ابو نمرس ” استان ” جیزه ” به منزل یکی از شیعیان حمله کرده و آن را به آتش کشیدند و به ضرب و شتم ساکنان آن تا حد مرگ پرداختند که منجر به کشته شدن چهار نفر شد.اما پلیس مصر هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

در این حمله ” شیخ حسن شحاته” عالم شیعی به همراه برادر و دو تن دیگر از پیروان اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند.

نفیس افزود: سازمان شناخته شده ای با همکاری یکی از روزنامه های مصری یکسالی است که سعی می کرد این حمله را انجام دهد و منازل شیعیان را به آتش بکشاند. در حقیقت پس از سخنرانی اخیر مرسی که به شدت فرقه ای بود، آنها چراغ سبز را برای این حمله دریافت کردند.
احمد راسم نفیس این جنایت را “جاهلیت معاصر” نامید و گفت: شیعیان بخشی از مردم مصر هستند و در سطح سیاسی به این جنایت پاسخ خواهند داد و از طریق سازمان های حقوقی عاملان این حادثه را تحت تعقیب قرار می دهند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.