Shiayan Logo
رئیس قوه قضائیه:
» شخص رئیس‌جمهور مصر را مسئول پیگیری این حادثه می‌دانیم
سه‌شنبه 25 ژوئن 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از فارس، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه کشورمان صبح امروز در اولین بخش از سخنان خود در همایش سالانه مسئولان دستگاه قضایی با اعلام این مطلب افزود: بسیار متأثر شدم از اینکه تعدادی از شیعیان به دست سلفی‌های خدانشناس در روز عید بزرگ جهان هستی به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: ما از این حادثه بسیار متأسفیم و شخص رئیس جمهور مصر را مسئول پیگیری این ماجرا می‌دانم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌محوری در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: برنامه ۵ ساله سوم قوه قضائیه در سال ۹۱ ابلاغ شد که شامل ۸۰ هدف و ۵۳۰ برنامه است.

آملی لاریجانی گفت: برای تدوین این برنامه کار کارشناسی زیادی صورت گرفته و در جلسات متعددی به بحث و بررسی جامع پرداختیم و برای عملیاتی شدن برنامه‌ها برنامه‌ریزی کرده و هر دستگاهی برای اجرای آنها مسئول شده است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ضرورت اتقان آراء گفت: به طور قطع این مقوله یکی از ضرورت‌های کار دستگاه قضایی و در فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز با تاکیداتی شده است.

وی افزود: البته عدم اتقان برخی آراء دستگاه قضایی وابسته به عللی است که یکی از آنها می‌تواند حجم بالای کار قضات و کمبود نیرو در دستگاه قضایی باشد.

رئیس قوه افزود: البته در این جهت براساس برنامه پنجم توسعه دستگاه قضایی اجازه پیدا کرده است تا سالی ۸۰۰ قاضی و در مجموع ۴ هزار قاضی جذب کند. که امیدواریم جذب قضات بتواند ما را در جهت اتقان آراء موفق بداند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.